Buscar este blog

29/5/12

Gliding ♥


                   

"¿Como estuvo eso?" me pregunto, y sus ojos son una brillante y deslumbrante luz plata. Se inclina hacia mi para desabrocharme. 
"Eso estuvo extraordinario. Gracias" Le dije.
"¿Fue 'más'? pregunto, su voz teñida de esperanza.
"Mucho 'más'" Exhale y él sonrió.
"Ven" Tomo mi mano y salí de la cabina.

“How was that?” he asks, and his eyes are a shining, dazzling silver gray. He leans down to unbuckle me.
“That was extraordinary. Thank you,” I whisper. 

“Was it more?” he asks, his voice tinged with hope. 
“Much more,” I breathe, and he grins. 
“Come.” He holds out his hand for me, and I clamber out of the cockpit.




*Todos los extractos del libro son propiedad de E L James (@E_L_James). All book excerpts are the property of E L James (@ E_L_James).

No hay comentarios:

Publicar un comentario